Fashion day #1 aneb zkoušíme mikiny

9:26


Zdravíme! V pátek jsme byly v knihovně, kde jsme řešily na internetu  ještě nějaké drobnosti na blogu a také jsme fotily fotky do tohoto článku. Tak doufáme, že se Vám budou líbit! :)

Jak už jsem naznačila, byly jsme v pátek ve městě, kde jsme navštívily H&Mko, Takko a New Yorker.
Zkoušely jsme mikiny, tenisky a crop topy, což ale Vy sami uvidíte za chvíli. Doufáme, že to několika hodinové focení jsme nepodnikly jen tak pro nic za nic...


Čeho jsme si hlavně všimly bylo, že už se v obchodech chystají snad na léto... Trička s krátkými rukávy, kraťasy,naše oblíbené crop topy apod...   A pochybujeme, že bychom takové oblečení nosily na jaře... ehm... teda... muselo by být opravdu vedro. Samozřejmě, tím ty věci nekritizujeme.
Největší a zároveň asi nejlepší měli výběr mikin (podle nás) , což jde asi i dost poznat z fotek. Snažili jsme si vybírat i jiné věci než mikiny, ale i tak mikiny vítězily.

Pokud by jste chtěli více článků, určitě nám napište budeme rády.:)

Co se nám líbilo nejvíc?
Adel se nejvíc líbily crop topy... až teda na cenu :D. Nicméně v New Yorkru bych si vybrala opravdu hodně věcí,hlavně mikiny.
Niki se nejvíce líbily taky crop topy a modrá pruhovaná mikina s nápisem.





  Z kama bylo oblečení?
Crop topy, zlaté mikiny H&M
Tenisky, lososové mikiny New Yorker
Modrá a růžová květovaná mikina, šedá a modře pruhovaná mikina Takko

A takhle naše ,,bloggerská cesta" vypadala.

To by bylo pro dnešek vše. Mějte se hezky!

Vaše
Niki & Adel
Co Vy a nákupy s kamarádkami? Jaký je Váš oblíbený obchod? Jaký kousek oblečení z tohoto článku se Vám líbil nejvíc? 



You Might Also Like

12 komentářů

  1. Dobrý článek! Váš blog je opravdu krádný!!!
    www.aniiette.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. máte krásny dizajn blogu ... je to vaša práca? Inak H&M som milovala ale keď už prišlo do TT tak tam zasa nakupujú všetci a potom idem po chodbe a vidím prváčku v tom istom čo ja a mám chuť sa vyzliecť. Teraz sa skôr orientujem na malé shopy a v poslednej dobe má dosť super kúskov aj zo sekáču :D Keď sa darí tak sa darí.
    Inak pekný článok a zastavím sa častejšie

    Keď tak mrknite na môj blog, ktorý je o knihách :)
    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Design blogu jsme si tvořily sami, :) taky nám to dalo práce. :D Mně se teda osobně tohle ještě nestalo, za což jsme ráda. :D Jinak moc děkujeme na blog se jdu hned podívat. :)

      Vymazat
  3. krásnej blog i článek, hezky se to čte:-) určitě mrkněte ke mě na blog o modelingu holky :))

    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi před půl minutou jsem narazila na tvůj blog a do této doby jsem ho projížděla :33 Máš moc pěkná blog a moc děkujeme :))
      Ady

      Vymazat
  4. Asi jsem se zamilovala do krajkovaných crop topů, ty jsou neskutečně nádherný! :) Moc se mi líbí i celkově koncept článku, myslím, že žádný takový podobný jsem ještě nikdy neviděla :)
    A zároveň i držím palce s blogem, který se mi moc líbí, hned jsem se přidala k pravidelným čtenářkám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný dizajn blogu :) A kroptopy vám pristanú :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat